Bourne Ultimatum

image29


Genre:

Action/Äventyr/Thriller

Bourne fortsätter sin kamp mot sitt förflutna. Han jagas av de som inte vill att han ska komma ihåg sanningen och det blir en hel del action.

Det var rätt länge sen som jag såg de två första filmerna, så jag minns tyvärr inte speciellt mkt om det "förflutna" och vad som hänt innan. Men filmen i sig var bra, men kanske inte lika bra som jag trott. Hade nog förväntat mig lite mer då jag tycks komma ihåg att de två första filmerna var riktigt bra. Slutar så att en fjärde film skulle kunna komma. Det är dock bra action och drag igenom hela filmen och Matt Damon är alltid lysande!

Betyg: smiley  smiley  smiley 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0