God Jul!

image2


GOD JUL




Äntligen är julen här! :) Julen är min favorithöjdpunkt på året! Det är nästan enda tidpunkten på året då hela familjen samlas. Julen bringar så mycket lycka och glädje! På något sätt tar alla fram det bästa och lyckas vara glada hela dagen. Kramar klappar och mat. Ja det finns inget som fattas! Iallafall inte i min värld! I år har jag även turen att ha min sambo med mig över jul, vilket gör julen ännu ett snäpp bättre! Att ha sin älskade med sig under denna tidpunkt är guld! Jag tror vi ska ut och gå en liten promenad nu innan det blir dusch och förberedelse innan Kalle Anka börjar! Ingen jul utan Kalle! :)


God Jul alla ni där hemma! Hoppas ni får en lika trevlig jul som jag! :)
<3

Kommentarer
Postat av: Rain

Tack för en fin julklappsöppnarkväll :)

2007-12-24 @ 19:19:00
URL: http://ibbekim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0