Gråter över dagen!!

Så hemma från en dag på jobbet igen!
Dagen har varit fruktansvärd!! Stressigt! Ingen lunch hann jag med! De flesta jag varit till har varit sura för att de inte fått den hjälp de har rätt till. När det är många helgdagar såhär på rad så blir det så. Planeringen var fruktansvärd. Folk som ska ha hjälp måndag (men inte helger) har inte varit inplanerade... "Eftersom det är helgschema"  Och vad gör man då? Kan ju inte skita i att ge dom sin mat!?

Iallafall, de frågade om jag ville jobba ikväll. Jag sa nej. När jag sen kommer tillbaka så har A tackat ja till att jobba, och jag började med att tycka synd om henne... Men vet ni vad hon får? 5000 kr för att jobba ikväll!! Som att jag hade tackat nej om jag vetat det!?!!!

Ska iallafall jobba imorgon. Extra! Så det blir både storhelg + kval. övertid vilket blir ganska bra betalt trots allt! Har varit sjuk så det blir skönt att få "igen" dom pengarna. Kommer knappt märkas att jag varit sjuk då :)
+ att jag fick ta bilen hem! LITE SKÖNT!! Jag vill ha bil! Tog mig ca 10 minuter hem. Istället för 45 min. skillnad? ja!!

Nu blir det någon sorts nyårsmiddag kanske.... eller vanlig middag haha :)  Har inte planerat nått faktiskt!
Är iaf hungrig som en idiot pga utebliven lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0