Släktingar och rester...

Så var det dagen efter självaste julafton. På något sätt var jag fruktansvärt trött i morse även om vi inte klev upp förrän efter 10.00 !  Lite slappande på morgonen med lite datasittande innan lite släkt skulle komma.
Idag var det Vera och Jan (mammas syster och hennes man), och Sara med hennes familj - hennes sambo Robin och hennes/deras två barn Hugo och Noel (Sara är Veras dotter, alltså min kusin). På bordet ställdes en massa gofika fram. Alla de kakor som vi redan ätit ett antal ggr denna jul, men inte mindre gott för det!! :) Vi åt oss mätta på mormors bakade tekakor och mammas kakor (allt från morotskaka, succékaka, negerbollar, bullar m.m.) och drack julmust.  Som Ibbe sa "Jag har aldrig druckit så här mycket julmust nångång i hela mitt liv" 

Till middag blev det resterna från igår. Ibbe tyckte om mormors kåldolmar!  Tror det gav lite pluspoäng från mormors sida! ;)

Vi har egentligen inte gjort speciellt mycket idag! Mest tagit det lugnt och sett en superdålig film Superbad. Recension kommer!

Joel åkte just iväg. Han ska ut på hotellet ikväll. Hade varit kul att fara ut, men Ibbe ska hem ikväll så jag måste ju säga hejdå till han :)  Jag kan gå ut nästa år! ;)

Nej nu blir det till att hitta på nått mer för att fördriva tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0