Slutet av en härlig kväll...

image5Så var även denna dagen till ända. Känns lite tråkigt, nu är det ett helt år kvar till jul!
Mat och klappar i massor och jag är så nöjd! Har fått jättemycket fina saker! Bl.a två fina tröjor, pastakastrull, böcker, överkast, liten gjutjärns stekpanna, spel, tjocksockar av mormor som vanligt! (konstigt att man inte uppskattade denna julklappen då man var liten!?) m.m.  Väldigt fina saker iaf! :) Har tagit bilder men har ingen sladd här så kan inte lägga upp något än. Ibbe fick en fin tröja av mamma och pappa, spelet och kastrullen fick vi även tillsammans :) Fast iofs, allt mitt är ditt! hihi <3

Efter allt julklappsöppnande blev det efterrrätt i form av risalamalta, egengjord glass och något mamma sett på leilas jul; kiwi och jordgubbar toppade med riven vit choklad som värmdes i ugnen. Kändes lite sommaraktigt men gott var det!

image4Sedan blev det dax att prova lite spel vi fått! Jag gav spelet "Absolut överens" till hela familjen som vi började med. 3 lag; Jag & Ibbe, Mamma & Joel, Jimmy & Jessica.  Jag och Ibbe vann såklart! ;)  Vi är nog ganska lika varann ibland faktiskt!  Hade väldigt roligt åt Jimmy, te.x detta. 

"Fråga" : Saker som en hund äter
Jimmys svar:  Mat, mattor & skor

Kan inte låta bli att skratta! Det var många sånna konstiga saker!  Jessica blev inte alltid så glad på han! hahah :)



image3Sedan fick vi prova ett lite mer "allvarligt" spel. Jimmy & Jessica for hem så det blev jag, Ibbe, Joel och pappa som spelade "scrabble" .
Jäklar vilket tänkarspel!
Pappa hade naturligtvis fuskat och spelat det spelet på nätet ett antal ggr redan men jag var bara några poäng ifrån! :)  Pappa vann såklart :)  Ja ska träna på internet så nästa gång ja kommer hem, då jäklar!!! :)


Nu blir det till att se en film innan John Blund kommer!

Massa julhälsningar till alla er och hoppas att er jul varit trevlig!!

Puss o kram.    Saranghae!

Kommentarer
Postat av: Rain

Hihi Absolut Överens var ett roligt spel. Och ännu mer kul att vi vann :) Tack för en fin julafton och jättegott att se dig så himla glad. Det är det underbaraste som finns ;). Puss

2007-12-24 @ 23:00:42
URL: http://ibbekim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0