Superbad

image10

Genre:
Komedi

Seth och Evan är två tonåringar som går sista året på högstadiet. De är inte speciellt populära men en dag kommer deras vän Fogell och visar sitt nya falsklegg. I samband med det pratar ett par tjejer om en fest men att de har problem att ordna fram spriten. Eftersom de annars aldrig brukar vara bjudna på fest ser Seth detta som ett gyllene tillfälle och lovar att fixa fram spriten åt dem. De ser sin möjlighet till att äntligen få sig ett "ligg" innan det blir sommarlov. Det blir en helt vrickad färd innan de äntligen fått med sig spriten till den festen som de lovat...

Jag vet inte vart jag ska börja! Jag har aldrig varit riktigt imponerad av nån utav dessa filmer som Seth Rogen  (På smällen, The 40 year old virgin) har regisserat! Och de blir bara sämre och sämre. Snälla sluta innan jag spyr!
Visst ledde denna filmen till några skratt men mest för att det var så fruktansvärt kass och usel humor i den. Det blev för mycket kuk, fitta, knulla - humor och ord i filmen. 
Nej, jag rekommenderar er att inte se denna filmen. Totalt slöseri med tid!!

Betyg: smiley 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0