Välkommen!

Hej hej och välkommen till min blogg :)

Jag har skapat kanske 10 olika bloggar, skrivit ett inlägg sen slutat. Har lixom aldrig fattat meningen med bloggandet + att de flesta hade massa ful reklam runt om vilket jag inte tyckte om. Min kära pojkvän skapade en hemsida åt deras restaurang och då kunde man även göra bloggar från den, så det är därför jag har denna adressen :) Ingen reklam = supernöjd! :)
Besök deras hemsida Restaurang Busan
Iallafall så har jag suttit och funderat hela dagen över vad jag ska försöka skriva på min blogg och kom fram till att det är ju ett gyllene tillfälle att skriva saker som händer runtom mig, så t.ex mamma, familj, vänner kan läsa. Eftersom man glömmer bort mycket när man pratar i telefon, och med vissa pratar man inte i telefon med speciellt ofta/mkt...
Ja eller vi får väll se hur det går, kommer säkert bli en sån blogg som ja lägger ner efter några dagar! Men ska försöka låta bli ;)

Kommer även försöka lägga upp bilder så min kära mami får se allt som händer här i storstaden :) Så slipper jag försöka maila alla bilder till mamma :)

Nåja, sitter och väntar på att maten ska bli färdig. Är sååå hungrig!
Återkommer senare när jag har mer att berätta :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0