Arga lappen

Idag hittade jag den roligaste bloggen på länge, som jag snabbt som ögat klickade in som mina favoriter!

Bloggen heter "arga lappen" och det är en kille som tar kort på alla "arga och roliga lappar" runtom i vår värld (främst sverige då kanske ;) )   .  Jag tror ja kan sitta i timmar och gå igenom allt som finns på bloggen. Så hysteriskt roligt!!  Vissa blir lite tråkiga då dom egentligen handlar om samma sak om och om igen, men det kommer en hel del nya roliga lappar som man aldrig sett förut och som bjuder på goda skratt.

Här får ni ett exempel på "arga lappar! :

image147

Bilden tagen från bloggen: http://arga-lappen.blogspot.com/

Besök den gärna och få ett gott skratt ni med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0