Kryssning och jobb

Jag är dålig på att uppdatera bloggen nu för tiden  :S   Ska försöka bli bättre ! ;)

Jag var ju som sagt var på kryssning i lördags (5 april) och det var faktiskt jätteroligt! :)  Det var dock lite dåligt drag på båten men vi ahde kul.  Vi åt först en buffé där man fick dricka hur mycket man ville, dock så var dertas vin utblandat med vatten, smakade inte nått och inte blev man full av det heller ;)  

image135
Lotta, Camilla, Madeleine och Belma


Men sen drog vi oss vidare till hytten där vi drack lite mer och snackade skit om företaget haha !   Sedan upp igen för att hitta något roligt ställe att sitta på. Det fanns två olika "klubbar" att sitta på, ena var disco andra var dansband. Jag röstade för dansband, men det blev hälften hälften istället :)    Jag och Belma hittade lite pengar som vi spelade poker för sen! :D Vi vann inget :/ Men kul var det! 

Vid två tiden gick alla och la sig! Fast jag och Madde tyckte att det var slöseri med tid så vi gick upp igen och träffade på två killar, en från holland o den andra från mariehamn. Fick prata på min knackliga engelska! haha, men det var lite kul. Killen från Holland vad lastbilschaffis och körde från holland till norge....  Fatta va drygt!!

Vid 8 så gick vi upp för att kolla om det serverads frukost, och ja det gjorde det! :) Så vi smet in utan att betala och åt en rejäl frukost innan vi gick o la oss!  Sen sovde jag till 12 ungefär innan ja klev upp. Mycket sömn! :P 

*************************************

I veckan har jag mest jobbat. Började på det nya jobbet i måndags. Känns inte alls nå trevligt :/  Eftersom jag ändå ska flytta i slutet av april så känns det lite dumt att jobba bara 3 veckor på det jobbet ;)  Men men...  All personal verkar trevlig och stället verkar jättebra faktiskt!   
Chefen kom o frågade mig om jag ville jobba i sommar, så sa jag att ja hade kanske ett annat på G, där ja får bättre betalt! haha, ja våga inte säga att ja ska flytta, då kanske ja inte får jobba något mer alls innan flytten. Och jag behöver pengarna så det är bara att ljuga och jobba så mycket som möjligt dessa 3 veckor!

idag börjar jag 4 o slutar 22.30. Låång kväll!!   Fast imorgon så får jag sluta runt 1 iaf :)  Det är bra det :)

*************************************

Malin W kommer i helgen oxå! Hon skulle på någon kurs, så vi ska äta middag och roa oss lite både fredag och lördagkväll :) Det kommer bli mkt trevligt :D



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0