Mäklare o bank = done !

Sådärja! Nu är allt fixat! :D

  • Tid hos mäklaren kl 13.00 på söndag för att få nyckel o vår del av kontraktet.
  • Banken betalar ut pengarna till klientkonto på fredag, hela summan tas från mitt konto.
  • Släp är bokad
  • Pappa o Micke kommer lördag e.m och då är det bara att packa
  • Biljetterna är som sagt bokade, till lördag kl 22.12 då vårt tåg avgår  (blir en lång resa med katterna!)
  • Har ringt ams och redovisat sökta arbeten (lol)

Det enda som behöver göras nu innan lördag är att packa resterande saker! Men vi båda kommer att vara lediga på fredag så då ska vi ha en lång dag med bara packning och fixa så att ALLT är klart tills det att pappa o farbror kommer på lördag :)  (snäll pappa o farbror!!!)    Sedan är det bara städning kvar efter att de har åkt, och sedan är det bara att bege sig ut till tåget senare på kvällen :)

Åhhhh vad jag längtar!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag längtar mer!!!!!!!!!

2008-04-22 @ 18:03:03
Postat av: Lillebror

Nice nice!!:D då fattas det bara att jag ska komma hem så ær det komplett;)

2008-04-23 @ 13:18:02
URL: http://guralf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0