Valborg!?

Jaha idag är det ju tydligen valborg. Vilket jag totalt hade glömt bort!! Satt igårkväll och frågade varför vi inte skulle pracca imorgon (läs idag) och då skrattade de åt mig :o  Det har varit mycket så sånt där med datum och högtider har jag förträngt! :)   Vi får väll se vad vi hittar på :)

Idag ska vi ut en sväng och handla ännu mer. bl.a :
  • Tapetserarbord
  • Spackel
  • Roller till limmet
  • "skrapa" (skrapa bort kanterna i tapeterna)
Vi kollade in en diskmaskin på Rusta igår. 3000 kr kostade den (om ja inte minns helt fel) så det var ju verkligen åt rätt håll :)   Får se hur mkt pengar vi har över när golv och tapeter är klara + att vi har varit en sväng på Ikea. Annars får vi väll spara nån månad till ;) 

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla blocket efter diskmaskiner. Finns flera i ske-å som verkar helt okej under 1000-lappen! :)

2008-04-30 @ 10:08:31
Postat av: Linda

Mitt namn försvann

2008-04-30 @ 10:08:49
Postat av: lillebror

biatch, ha du hunne vare en svæng på ikea!? hoppas nån ska dit nær jag kommer hem iaf ? :)

2008-05-02 @ 14:16:06
URL: http://guralf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0