Varit hos frisören

Ja idag har jag varit hos frissan och tagit bort mitt långa fina hår!!!! :o
Gissa om jag hade panik innan jag for dit.
Jag trodde verkligen att mitt hår var förstört och att jag skulle bli JÄTTE tunnhårig för att håret inte skulle gå att "rädda" ....

Men se vad fel jag hade !  De tyckte inte alls det var så farligt och kammade ut allt med hjälp av lite medel och sen klippte hon mitt hår kort igen... Så jag e faktiskt jättenöjd!! 



    Titta själv:

image137


Helt ok va? :)       

Kommentarer
Postat av: jessica

hur långt hade du innan?jättefräsh frisyr ju! jag har tänkt på att klippa lugg länge, men e nog ganska feg :P passar bra på dig!

2008-04-17 @ 12:37:38
URL: http://jessicapeterson.blogg.se
Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-04-17 @ 16:40:22
URL: http://mandizblogg.blogg.se
Postat av: Mamma

Du blev jättefin...en lite kortare lättsköttt och fräsch frisyr.Det var ju tur att dom inte klippte som vi trodde dom skulle göra för då hade det blivit riktigt kort. Snyggt...

2008-04-17 @ 17:27:00
Postat av: Anonym

Vart ju kanonsnyggt! Ser ju inte alls tunt ut och risigt som du var rädd för! :D Ser du bokat biljetterna "hem", men inte vilken dag ni kommerju?! :D

2008-04-18 @ 18:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0