3 timmar...

3 timmars sömn har jag fått i natt. Rätt nice tycker jag själv!
Det var ju såklart vikariefest igår... igen... (vi ligger i rätt hårt faktiskt!) och denna gången var vi hemma hos Hasan, som för övrigt hade skiiiitfiiiin lägenhet!  Vad annat kan jag säga än att vi hade roligt som vanligt. Roligt var att nästan alla drack (förutom 1) denna gången, annars brukar det alltid vara minst 2 som inte dricker.
Runt 11 var det dax för utgång, kvällens plan var balzac (inget 35 ikväll inte Malin ;) ). runt halv 12 var vi inne på balzac och det var.... TOMT ! knappt en människa ute!   Det bättrades dock på och efter en halvtimma var stället fullt... smockfullt! Köpte inte en enda drink själv utan lyckades bli bjuden på det jag ville ha ;)  och utan flirtande tillome!! :P
Träffade även Berg där ute som jag drog med vart jag än gick, det är alltid lika kul o träffa berg!  lyckades träffa Kale oxå och han är då lika skum som vanligt... om inte ännu skummare!?

Nåja, kvällen var skitlyckad och jag hade hur kul som helst!! 

Var lite jobbigare att stiga upp halv sju i morse och traska till jobbet när jag kom hem runt 3, men wtf det som inte dödar det härdar! Visst är det så? ;)

Ska försöka få tag på bilder från kvällen senare (tog inga själv för ovanlighetens skull!) så ska ni få se hela gääänget!

Men nu ska jag lägga mig o sova ett tag.. ska tillbak till jobbet 17.00 så de är nog bäst man försöker vila litegrann.


Kommentarer
Postat av: Ninnzan

Haha vad fan händer snotris? Festprisse? Jag som trodde du skulle bli mamma inom några månader! ;P jag har lite konstiga drömmar ibland..

2008-08-09 @ 13:56:00
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi jannice kom inte å hälsa på nu... Det ligger GRÄSLÖK på diskbänken;) Hahaha

Vi får ta och höras nån dag:) Kramar

2008-08-09 @ 22:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0