Bio & middag

Ibbe ringde mig strax innan fyra och frågade om jag ville se bio och äta middag. Vem tackar nej till sånt? :)  Snabbt som attan gjorde jag mig klar och åkte in. Vi bestämde oss för att gå på "lilla Kina" eftersom Tatung är stängt för renovering.  Jag åt "ris de luxe" eller nå sånt och ibbe tog kyckling och grönsaker i stark sås. Det var väll sådär. Gott, men inget jag bara längtar efter att få äta igen.

På filmduken ikväll fanns den nya Batman filmen, som Ibbe längtat efter att se. Jag hade inga som helst förhoppningar på filmen innan och det var nog tur. Den var absolut helt ok, faktiskt riktigt bra... Men inte mer än så... Om jag hade gått in med förväntningen om att filmen skulle vara jättebra så hade jag nog blivit besviken. Lite väl lång oxå för min smak... eller min bak?   Nåja, helt klart sevärd iaf och Heath Ledger gjorde ett suveränt jobb som "jokern".  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0