Börjar bli tjatigt!

Denna sommarn tror jag att jag har varit ut eller festat varje helg, med undantag för nån.  Det är verkligen inte likt mig!
Igår var det sista onsdagsöppet på station för sommaren och självklart var vi tvungna att gå ut. Vikarifest igen!
denna gången blev det tacos (för en hel armé! Finns mat åt 5 pers till i kylskåpet just nu!!) och Minna hade bakat en jättegod cheesecake till efterrätt + popcorn, chips och nötter... Gissa om vi var proppmätta sen!!
Jag hade verkligen inte tänkt gå ut på station, men ja, när man fått nått glas för mycket tycker man att sånt är en väldigt bra idé. Sagt och gjort, ut kom vi och dansade hela natten, drack några drinkar...  Sedan gick jag hem...  ja, jag gick! tyckte jag var skitsmart som skulle gå hem, sparade en hundralapp eller två på att gå istället för att ta en dyr taxi, men jäklar va ont i fötterna ja har!  Inte under den här gången utan ovanpå fötterna?  Typ i leden på foten?  Sen har jag typ 50 nya blåmärken på ben och armar från dansgolvet när alla respektlöst svänger på sina armar och ben...

Nåja, det var trevligt som alltid och på fredag har de tänkt ut igen. Får se om jag orkar på fredag...  Jobbar ju dagen efter så det kändes lite drygt, har gjort det en gång ja tror att det räckte ;)


Nu ska jag ut o käka middag med Joel.  So long !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0