ESWC 2008

Då är snart ESWC Grand Final i San Jose klart för i år. Jag har följt varje steg med spänning.
Eftersom det finalen utspelade sig i USA detta år så är tidsskillnaden inget att hurra för...  har blivit så att matcherna kommit igång vid 18 svensk tid och sen pågått hela natten, och ja jag har suttit uppe två nätter i rad nu för att följa spektaklet! :)  Tur jag inte jobbar! ;)   Det är ju då främst Cs.female som jag har följt eftersom jag själv har spelat och tycker det är kul o se tjejerna spela.  Riktiga rysarmatcher har det varit!! Och vad man lär sig saker av att titta på hltv!

Men nu känner jag mig rätt trött och sliten, igårnatt var jag uppe till 5 och i morse kom jag inte isäng förrän halv sju...
Finalen hos damerna har inte spelats än, utan den spelas i kväll kl 18, då jag tyvärr jobbar :S   Nåja, jag har ju fått se alla andra matcher iaf :)


Bildkälla fragbite.com


Nu ska jag snart iväg o jobba, hoppas att kvällen kommer gå fort! Jag vill hem o sova! haha :) 



Kommentarer
Postat av: Malin

Oj herregud haha, själv pallar jag ju knappt hålla ögonen öppna till klockan ett;)

Har då just sovit lite... mitt i dan!!!!:P

Ses på fredag då, det blir jättebra!!!!!!

Kramar

2008-08-27 @ 15:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0