Formaterad dator & trötta ögon

Nu är datorn äntligen formaterad! Har haft problem me popup fönster o skit :(  det går så när man inte har ett virusprogram har jag hört!  Det jobbiga är bara att installera om allt igen... Fast skönt att få den lite rensad! Skulle dock behöva rensa båda hårddiskarna, men huvusaken den ena blir rensad så får D: vara min skräpdisk ett tag till ;)



Jag är grymt imponerad av mig själv som fortfarande är vaken! Vi såg film (The spiderwick Chronicles) som inte var alltför bra och jag höll på att somna... Höll! Var så duktig och lyckades va vaken hela filmen med hjälp av en stor sål med popcorn.  Mina tankar vandrade rätt fort till sängen efter filmens slut... Men på nått sätt kändes det inte rätt att gå o lägga sig innan 23 en fredagkväll när man är ledig dagen efter. Så, här är jag, ögona blöder och kroppen skriker efter en säng... Så går det när man ska vara tuff.    Få väll försöka bära mina trötta ben till sängen o mysa med bäbisarna... Mys mys! <3

gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0