Ledig!

Idag är jag ledig! Så skööönt!  Har varit så mycket nu på sistone med fester, träffar, jobb osv osv.  Känns som att jag aldrig har hunnit vila ut! Så gissa om det var skönt att få sova ut i morse! :)

Snart ska jag in till stan och träffa min kära mor för en liten shoppingrunda :)  Kommer bli så trevligt! Hennes semester är snart slut, så det är bäst att passa på medans hon fortfarande är ledig!

Sen ikväll ska jag träffa Emma för en liten tjejkväll med massa skvaller och skitsnack! ;) 

Fullt upp med andra ord! Men imorrn ska jag bara sova! Och ta hand om den sötaste lilla hunden :)


Kommentarer
Postat av: Miranda

vart har du gjort av ibbe stackarn, va längesen man läste någonting om honom i din blogg :/ hälsa krabaten från en mirrelol :)

2008-08-13 @ 11:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0