Mamma mia

Jag har sett världens bästa film!! det är bioaktuella Mamma Mia som jag och Ibbe var och såg ikväll... Jag ville bara sitta kvar när filmen var slut!! EN GÅNG TILL!!!!  Det finns inga ord som beskriver filmen, helt underbar! Jag grät o skrattade på samma gång... grät av lycka! Tårarna forsade för den var så otroligt bra, inte för att den va sorglig.  När filmen slutade så grät ja för ja ville se den igen! haha. Alltså ni som inte har sett den bara måste se den!!   Åhh Im in love!!!



Nu har jag laddat soundtracker och ska drömma mig bort till de grekiska öarna!



Kommentarer
Postat av: N

skulle tanka den för nån vecka sen så tanka ja värsta behind the scene grejjen, så då blev ja skitsur å de blev ingen Mamma mia :P

2008-08-17 @ 20:17:36
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0