Min dator är sjuk!

Min dator har muppat i kanske ett år nu. Varje gång som jag dragit ut alla kablar/flyttat datorn så har den inte gått att starta... Men efter ett tag har den alltid gått igång iallafall.  Och så i förrgår så var vi ju så duktiga och fixade databordet osv och var ju då såklart vungna att flytta på datorn. Hade problem att starta den även då, men som vanligt så gick den igång efter ett tag. Sen igår så satt jag vid datorn och stängde av den för att gå på jobbet och när jag stängde av den såg jag hur lampan började blinka igen (som den gör alltid gör när den inte går att starta)... Och ja, nu var den död. Helt stendöd! Funkade inte på hela kvällen.. Ibbe försökte minsann!    Han tog med nått aggregat till ICD idag som han trodde var felet... Men det funkade hos dom, så det är nog moderkortet som har rykt på riktigt denna gången....

Ja så här sitter jag utan dator (sitter på Ibebs) och känner mig helt handikappad!!!  Hur kul är det att sitta på Ibbes? Nej just de, inte kul för fem öre!! Ska in med datorn till ICD imorrn iaf. Kanske ska passa på o köpa ett uppgraderingskit när de ändå pillar med datorn. Har egentligen inte råd, men de kommer ju ändå kosta att lämna in den + nytt moderkort så då äre lika bra o lägga till några hundralappar till för att få en snäppet vassare dator...

Hoppas min lilla burk får bli frisk imorgon efter besöket hos doktorn... Klarar inte många dar utan min dator!!!!! hihi



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman:)

Här i Serre Chevalier är det heeeelt underbart!! Solen skiner å man får ju till och med sola och bada!!

Har ridit å vandrat å cyklat å klättrat.... Det stiger brant upp å sen stup ner:P Liiite träningsvärk har man!!

haha...

Vi hörs när jag kommer hem. Hälsa Linda när du prata med na!:)

Puss å kram

2008-08-20 @ 13:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0