paketet är underbart!

Augusti kit 2 är helt underbart!!

Så otroligt fina färger i paketet!  Älskar det! Så jag har gjort en LO nyss, tog inte alls lång stund, det är superlätt att scrappa med detta kit! :) och så otroligt enkelt när man har ett helt paket som faktiskt matchar så man slipper sitta o leta bland alla papper och saker om vad som går ihop.

Till nästa album måste jag dock köpa ett riktigt scrapp-album med plastfickor. Har ju nu bara ett vanligt och alla dom "tjocka" sakerna man har förstörs och gör albumet tjockt och klumpigt och konstigt :S  + att albumet inte är 32x32 heller så jag måste klippa i alla papper, vilket förstör många av alla de fina papper som finns! Synd! Men inget att göra åt nu.

Första LO'n började jag på för nån dag sen, så den va ja som bara tvungen att göra klar snabbt för att få börja på det härliga kitet, så den blev väll sådär:





Men denna LO är helt från augustikitet. Att det är härliga och enkla färger?





Är så inne i scrappandet att ja har glömt att göra middag! Vet inte när Ibbe kommer hem dock... De har besök av regionschefen så han blir nog kvar till stängning om jag får gissa. Tydligen hade Ibbe och chefen lunchat på Johanna i parken idag. Inte illa! :)

Återkommer säkert snart med fler LO's. Paketet scrappar sig nästan självt! :)


Kommentarer
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Scrapping, vad är det? :P <3

Oh va mysigt, jag vill också ha någon som håller om mig! Mörkbrunt! Lägger upp när håret har torkat:P<3

2008-08-14 @ 20:25:23
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Jaha, men gud va roligt! Är du duktig på det?



Ja, åh tack gode gud jag är inte ensam! Jaaaa veeet! :D I JUST LOVE IT! High five!

2008-08-15 @ 23:44:25
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0