Party med Minna...

I fredags var det time för utgång och fest med Minna. Jag slutade ju jobbet tidigare i veckan så då tyckte vi det passade  bra att ta en liten fest som "avsked" (alltid bra att ha en anledning till fest!) .

Jag hämtade upp Minna vid 1-tiden och så åkte vi in på stan. Jag hade nämligen en tid bokad hos Make-up store för sminkning!! Gissa om det var kul! :)  Fick massa tips och råd och en superfin make-up ! Valde att ta en rätt normal make-up och ingen direkt partymake då jagg är så ovan med att sminka mig över huvud taget :)  Detta är resultatet: 


Efter sminkning så blev det lite shoppande innan vi slutligen begav hos hem till Minna. Minna hoppade in i duschen och sen tog vi svängen förbi viking och kom hem med varsin god pizza. Och så var det bara att korka upp vinet!
Vi förfestade hemma hos Minna tills 19 ungefär innan vi skulle gå till hennes kompisar. När vi kom fram till han som hade festen "Jonne" så upptäckte jag att det var en gammal klasskompis från gymnasiet. Skitkul! Jag som inte trodde att jag skulle känna en kotte!  Det blev en hel del snack och vindrickarspel och våran bag-in-box var nog i stort sett slut innan vi tog oss från lägenheten. Oops!

 


Vi började med att gå på matfesten, men insåg ganska snabbt att det var 45+ på stället så därför gick vi på olles istället. Olles var packat med folk! Mest 18-åringar som vanligt... Men vi hade jätteroligt iallafall!  När stället stängde blev det en traditionsenlig tur på Frasses med smält ost och pommes. Fick skjuss hem av Minnas kompis Kenny. Tack!  



Har lyckats få ett stort rivsår på min haka oxå!! haha! Jag tror det var från när Minna skulle spy i en buske, så stod jag och hhöll i na så hon inte skulle ramla... Gick inte så bra! Så vi låg nog i den där  busken ett par minuter innan vi fick hjälp upp, hahah. Nåja, det var verkligen en lyckad kväll!  Det får vi göra om!!! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi verkar som du haft en härlig vecka hörru!!! Nu är jag hemma i Sweden igen. Åker upp till Robin imorrn sen är jag därtill torsdag kanske, jag börjar jobba lördag.. men då hinner vi ses nån dag här:) Vad händer för dig nu?? Hänt nåt spec me jobb osv?? Kramar

2008-08-24 @ 20:36:29
Postat av: Jannice

Malin: Nu är ja nyfiken att höra hur du hade det i frankrike!! Och ska du vara hos Robin ända till torsdag? shit! ;D Ha så roligt, och njut! :D Ja, vi måste hitta på nått! Linda var oxå sugen att hitta på nå. Hör av dig när du har lucka, du fyller ju år snart så de kanske blir en födelsedagsfest? ;) kram

2008-08-24 @ 21:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0