Scrappat lite

Jag har scrappat lite mer sen sist oxå. Har största idétorkan just nu så det går lite segt...  första sidan här har legat i säkert en vecka innan jag limmade på allt, fick ändå inte till den som jag ville, men tillslut gav jag upp och det fick bli så... Andra sidan gjorde jag idag och ja...   Blev väll inte heller som jag ville :P   Hade sån bra idé men det känns som att jag inte får fram det på papperet!    Känns som att jag har för lite saker att välja mellan så jag får väll skylla på det ;)  Har  beställt efter lite mer saker nu från skaparlustens sida, så när det kommer hoppas jag att det ska bli lite bättre :)




Texten som står är:
Att busa tillhörde självklart favoritsysslan, speciellt för Tuffe. Lurvas fick inte vara ensam många stunder då Tuffe jämt envisades med att brotta ner honom.




Nej nu ska jag hoppa in i duschen. Det är sista vikariefesten ikväll ;)   Jobbar dock imorrn så får se om ja ids dricka nått ikväll eller inte. Har inte riktigt bestämt mig än :)  


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, men hörru ta d lugnt med fötterna... Du börjar bli gammal tror ja;P

2008-08-08 @ 17:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0