Shopping

Nu är jag tillbaka från vår shoppingrunda idag. Handlade bara sånt som jag inte planerat att handla... och inget av det som jag hade planerat... Typiskt! Förutom en bok, den var väll iaf något sånär planerad ;) Lillebror joinade vår shoppingdag oxå så det var mycket trevligt :)

Det här handlade jag idag:


Tyg till tygtavlan från Åhlens
(ja, jag vet att jag redan har tyg till min tygtavla... Men det här var så fint så jag kunde bara inte låta bli!!! )



Handväska från Åhlens
(Man kan aldrig få för många, eller hur? )



En bok
(Har läst alla andra av hennes böcker, så det är klart jag måste läsa denna oxå!)



Vas från Hemtex
(andra burken är små stenar som ska i den, ska även köpa ett ljus dit)



Usch. Nu är jag fattig!!
Men det är lika kul varje gång man köper lite nya saker hihi :)




Kommentarer
Postat av: emelie

vad är det för typ av böcker hon skriver? :)

2008-08-13 @ 15:01:25
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: merlyn

Härligt design på bloggen! :)



Kika gärna in i min blogg. Tips på ny sminkning varje dag. Alla tipsen hittar du samlade i sidokolumnen! :)

Kram Malin

2008-08-13 @ 16:03:12
URL: http://metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0