sommar ?

Jag trodde att sommarn brukade vara in i augusti oxå? Tydligen helt fel. + 7 grader i morse när ja klev upp... hurva!! tvungen att ha långärmat + jacka... Normalt?? När man började skolan bruka man kunna ha t-shirt o linne o grejjer ha ja för mig... Det är nått fel på vädret! Och de säger att det är klimatförändringar och att allt blir varmare... Jo varsdå? Inte då här iaf! Så kallt som det har varit i sommar önskar jag verkligen att de blir mer klimatförändringar! Inte mig emot! Ska börja köra massvis med bil och spy ut avgaser så det går fortare! Nä fy fan, nu längtar ja utomlands!!

Bara 4 dagar kvar på jobbet nu... Känns skittråkigt! :S Kommer nog inte kunna va kvar där heller eftersom några gamlingar har flyttat till annat boende och några har dött ... så det kommer tydligen vara vikarietorka där i höst (om inget drastiskt händer). Såå, ja ha ingen aning om vad som händer efter nästa vecka!! Måste försöka ringa runt till alla hemtjänster runtom.... Men ja trivs ju så bra där jag är nu!!! :(

I går morse såg jag min första döda människa... Kändes speciellt. Är glad att hon äntligen slipper lida men ändå sorgligt för hon var en så söt o glad tant. Klagade aldrig! Vila i frid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0