Tjejfest och katt på rymmen.

Igår fyllde Minna 20 år, självklart skulle det firas!  Vi höll till hemma hos mig och det vankades drinkar och popcorn.
Vid sjutiden var jag och hämtade Minna så hon skulle slippa gå, strax efter kom Malin och Linda, som inte stängde dörren riktigt ordentligt efter sig.

Tuffe som tror han är utbrytarkungen brukar alltid stå nere vid farstudörren och luta sig mot den i tron om att den ska gå upp, vilket han även gjorde ikväll och vips, ikväll gick den upp! Lycklig som aldrig förr sprang han ut och började utforska den nya världen där utanför.  Vet inte riktigt hur länge han var ute faktiskt, Ibbe kom hem runt 20 och då stod dörren öppen...  Tur Lurvas är för social av sig och låg på soffan med oss ;)   Ja iallafall så var det bara att ge sig ut och leta efter kattskrället, men vart ska man börja leta??    Vi behövde dock inte leta alltför länge, kanske var ute 10-15 min innan han kom springandes av mina lockrop och skakandet av godisburken.  Duktig katt!  Han var lätt att fånga in, men inte lätt att bära. Tror ni att han ville in?? Inte en chans, han åmade sig och försökte lirka sig ur mitt fasta grepp, fast han lyckades inte så bra med det. Sedan var han trött hela kvällen, låg bara och sov ;)



Nåja, förfesten var riktigt trevlig, med massa godis, dricka,  gissningslekar och allmänt snack. Vid kvart över 11 så var det dags att börja traska in mot stan. Japp, vi gick hela vägen idag oxå! Duktiga vi är va? Fick däremot skavsår av mina nya skor ://  Kvällens utgång gick till Balzac där det var.... TOMT!  förfärligt tomt!!  Jättetråkigt, och dålig musik spelade de oxå! Riktig besvikelse. Vi gick därifrån kvar över 1 och var hemma igen innan 2....  Nåja, det kan ju inte lyckas varje gång ;)



Idag är det en chilldag. Sovde alldelens för länge så ja är rätt seeg :o  Inte bakis dock, men det blev en väääldigt lugn kväll igår! Alldelens för lugn! ;)

Jaja, det var iaf trevligt :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag som var nyktrast ser då fullast ut på kortet;)

2008-08-30 @ 19:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0