Vikariefest igen!

Det blev inget Svansele ikväll. Joel blev kvar i stan för Micke va sjuk, så även jag blir kvar i stan ikväll. Skönt måste jag säga! Är inte alltför pigg sen gårkvällen så jag måste nog ta igen lite sömn för att orka med lördagen oxå ;)

Vi hade ju vikarifest igår kväll igen. Typiskt nog jobbade jag kväll till 20 medans alla andra slutade fyra, så de hann grilla, dricka och äta medans jag var på jobbet och svettades. 10 över 8 var jag iallafall hos Andreas och glaset med vin åkte direkt fram. Har hittat ett riktigt gott vin faktiskt (bag-in-box) som heter Santa Ana så för min del blev det vin hela kvällen medans de andra blandade lite mellan öl och vin. Tequila-flaskan åkte fram även den, men jag nöjde mig med 1 medans de andra drack betydligt fler. Hasan fyllde sitt drickesglas (vanligt köksglas) med tequila och svepte....  Var säkert 7 shotar i den! haha ;)   Vår skjuss for hem vid 10 för hon var så trött (svikare!) så det fick bli en taxi hem istället (dyrt!). 
Kvällen var supertrevlig och klockan blev alldelens för mycket innan jag kom hem (ungefär 1).   Att sen gå upp och jobba 7 i morse kändes mindre lockande... Men det gick faktiskt otroligt bra !  Tror inte jag var nykter nog för att ha hunnit bli bakis? haha ;)  Dagen har dock gått ganska långsamt och nu längtar jag bara efter en skön säng!!!!   

Lite bilder från kvällen




Nu blir det soffan!


Kommentarer
Postat av: Ninnzan

Den boxen ska testas! :D

2008-08-01 @ 19:10:45
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0