Bästa vännen!


Det var nån som sa till mig att t.ex alvedon och Ipren finns kvar i kroppen i typ en månad efter att man tagit den. Att de tar så lång tid för kroppen att bryta ner den helt o hållet ... (Kan det ha varit Malin som sa det? :P )

Jaja, jag minns inte exakt hur det där var, men om det är sant så är jag alltid fullproppad med både alvedon och ipren... För ja, dom är faktiskt mina bästa vänner!  Speciellt idag, man tar en ipren och vips så försvinner febern och man mår bra igen!   Så nej, jag kommer aldrig säga upp bekantskapen med mina kära vänner, dom är här för att stanna!



Ipren-mannen, min bästa vän!





Nu ska jag fara o käka våfflor, tydligen ska det vara en "kvalitetsmiddag".... 
Återstår att se!! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0