Bullen!!

Ett helt inlägg tillägnat min kära Bullseye som tydligen har hittat hit ;) HEJ!!

För er som inte vet så är Bullen en som jag spelade med för jääättelänge sen, och träffade på våra små KP-lan osv.... Skön kille som alltid får en o skratta!  Har en hel del roliga minnen kan ja lova ;)  Ja mena - titta bara på det här:


Smältost genom sugrör är gott!



Snotra visar hur vig och spänstig hon är...


90 000 till taxi?


Hur kul kan det inte bli??
Att det sen bara är jag och Bullen som förmodligen skrattar åt det här skiter ja fullständigt i!



Kommentarer
Postat av: Anna

hhahaa smältost genom sugrör, fyfan!

2008-12-16 @ 21:57:09
URL: http://annahadarzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! Så klockren! O nu är jag nästan (oxå) kändis!!! :-P

2008-12-16 @ 23:54:55
Postat av: Anonym

O typ 5 minuter senare fattar jag att det inte är du som "numrerat personerna" i bild 1... Satt o leta efter var f-n du skrivit vilka det var.. sen insåg jag att det var kassaskyltarna :-P

/The one, the only - Bullen

2008-12-17 @ 00:00:32
Postat av: snotra

Anna - Kan ju erkänna att de inte gick nå vidare o få upp det genom sugröret dock ;)



Bullen - Ahahahaha hejja! ibland faller poletten ner även för dig !:P

2008-12-17 @ 15:29:39
URL: http://sn0tra.blogg.se/
Postat av: Guralf

awww bullen!!! :D saknar dom gamla goda tiderna alltså!!

2008-12-17 @ 17:27:59
Postat av: Malin

Hahaa Du bild nr 2 får jag andra minnen av.. men då var d taggtråd på:P hahaaaa

2008-12-17 @ 19:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0