Då vet ni varför!

Har just varit och lämnat in min mobil till doktorn... Den har fått för sig att kameran inte ska visa något annat än blå ränder, vilket gör det väldigt svårt att ta några bilder med den :/   Den har iofs varit så i typ en månad, men lat som jag är så har jag inte kommit mig för att lämna in den tidigare och nu lär jag väll få vänta i evigheter innan jag får igen den pga alla röda dagar o skit runt jul :S

Så ja ha låna en sån här stor gammal skittelefon av Joel nu....  Tror att ja kommer hinna bli rätt tokig innan ja får igen min touch-screen telefon!!!!    Att det sen är en Nokia gör inte saken bättre.... Så om ni aldrig mer får ett sms av mig vet ni varför......

Jag gav helt enkelt upp i mitt försök att lyckas få ihop ett!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0