En film som gör mig glad!

Hej!

Har varit och jobbat på morgonen och hunnit med en vända på stan. Köpte en stjärna till rumsfönstret, som ja naturligtvist lyckades ta sönder det första ja gjorde!! Typiskt! måste försöka klura ut ett sätt o laga den på... :/  

Träffade Elin på jobbet idag, riktigt kul o träffa dom man känner (eller ja, känner o känner... ) för då har man alltid så mycke mer o prata om medans man väntar :) Sen fick jag ju höra "skvaller" om graviditeten oxå ;)

Öppnade nyss min mail oxå och där fanns en film. Denna film gjorde min dag (kommer garanterat va glad hela kvällen!)!! Tack, det värmer i hela kroppen!  och kan inte låta bli att bli lite småsugen på att spela igen, men jag vet att min tid är över! :|

Nu ska jag fixa lunch (har inte ätit mer än en banan på morgonen, vem fan är hungrig halv sex lixom? :S) och se  Days ;)

ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Bara Ibbe

Bra att du tyckte om filmen, det gjorde jag med! Ninni hälsar så mkt!

2008-12-01 @ 20:51:04
Postat av: N

<3

2008-12-01 @ 21:28:03
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0