Fräscht!

Fy fan va äckligt det är under ett badkar!!!!

Ehh, ja.... Jag fick för mig att jag skulle städa idag, bara dammsuga och torka golven var tanken.... men sen tänkte jag att jag lika gärna kunde städa toan lite medans jag väntade på att golven skulle torka...  Och från att endast ha tänkt skrubba badkaret eskalerade det hela till att jag i stort sett satt på knä och skrubbade under badkaret, golvbrunnen (alltså jag stoppade typ ner hela handen och skrubbade så det blev vitt där nere..........) och rören......  Inte det fräschaste jag gjort måste jag erkänna! 

Tack och lov för min sista engångshandske jag hade, annars hade jag nog kräkts och skärt av mig handen efteråt!

O nu efteråt så: Vem fan ser att ja ha städat UNDER badkaret!!!???  suck på mig.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0