Julafton och juldagen

Så är man äntligen hemma i stan igen. Har varit ett jäkla flängande fram och tillbaka under denna vecka!
Orkar egentligen inte skriva allt som har hänt så jag kör på en kort uppdatering:

Julafton var mycket trevlig och jag gick säkert upp 5 kg av all mat, godis o kakor som käkades. Fick många fina julklappar som kommer pryda mitt hem bra :D

Juldagen så for jag tillbaka till stan för att jobba mellan 15-19, när ja slutat där kl 19 så var det bara att sätta sig i bilen igen och köra raka spåret till Norsjö för utgång på hotellet. Det var bara jag och Malin som förfestade, men det räckte gott o väl, så hann vi skvallra o ta igen lite tid :)  Hotellet var faktiskt underbart kul - för första gången i mitt liv! Lyckades få en perfekt fylla och träffade mycke trevlig folk. Och jag hade så kul så jag glömde nästan bort att dansa (vilket bruka va de enda man gör där annars).  Jag är fortfarande känd som "joels syrra" , alltid lika kul när  helt okända kommer fram o säger "men det är ju joels syrra" ;)   Hade två starka killar som värmde mina ben där ute i kön, träffa en söt fotograf, klämde nån på rumpan, hånglade med Jessica... ja helt enkelt en lyckad kväll hahah ;) 
ska försöka lägga in lite bilder sen, men just nu orka ja int!

Nu ska ja hoppa i duschen o mysa me katterna, dom har saknat mig tro ja =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0