Lång dag

Den här dagen känns som en evighet... Klockan är bara halv tre och det känns som att jag varit vaken i 3 dygn !!!

Klev upp rätt tidigt för att lämna in prover på labbet på lassa. Det gick som tur var snabbt, men ändå drygt att köra dit - speciellt för att min motorvärmare verkar ha gett upp (eller om det bara är kupévärmarn??) så bilen var kall och jag fick skrapa rutorna med min superbraiga skrapa = cd-skiva (ja, jag är lat - har fortfarande inte orkat köpa en riktig skrapa, pinsamt!).  När jag kom hem var det bara att slänga i sig lite frukost och sedan iväg på ett möte på vårdcentralen här på A-torp. Det gick bra - men nu har jag tusen tankar i huvet som jag försöker bli kvitt.... Nån som kan lära mig hur man skaffar en on/off knapp ???

Har även hunnit med att sova en timma (är så sjukt trött på dagarna!) och sett på DAYS, ätit mat, kollat igenom alla sidor på internet ett antal ggr för mycket.....  Och klockan är fortfarande bara 14.30 .... suck! 

Ska iaf iväg och jobba strax, börjar 15.00... Tycker inte om att jobba kväll!!  Även om jag hatar att kliva upp på morgonen så är det så mycket bättre att jobba f.m och sen veta att man har hela dagen att göra vad man vill på....


Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha gud, hur hinner du med allt:D

2008-12-15 @ 21:37:57
URL: http://annahadarzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0