Långpromenad

Jobbade på f.m och när jag kom hem fick jag mess av Linda som frågade om jag ville med ut på promenad.
Egentligen är jag för lat för sånt, men det är alltid trevligt att umgås och prata av sig lite - så jag hängde på!
Och vilken promenad det blev!
Vi gick en runda i skogen.... som aldrig tog slut!
Det var iaf ganska väl upptrampat (omän bara en liten smal stig så vi fick gå på led) men efter en bra bit så blev den där stigen inte riktigt lika upptrampad längre...  Jäklar va jobbigt de va! ;)  Som tur var så blev de inte så länge innan vi kunde börja vända ner mot vägen igen - och stigen blev bättre.
När vi kom ut på anderstorpsleden så insåg jag hur himla långt vi hade gått!
Långt kvar hem! Men iallafall asfaltsväg! :)


Var ute o gick i lite mer än en timma tro ja! (ja de trodde ni inte om mig va?! )  
Men det var skönt o komma ut o få frisk luft (-12°c) och ja, jag behöver faktiskt motionera!
(måste ju erkänna att flåset inte alltid är det bästa! hehe)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0