Sköna dagar! =)

Det känns faktiskt riktigt bra att komma hem från jobbet klockan 11 en vardag. Man har tagit sig upp, gjort sitt (tjänat pengar! ;) ) och har hela dagen på sig att göra något vettigt! Istället för att sova till 12 (som jag gjorde förr) va supertrött och inte orka röra en fena!  Konstigt vad man kan få energi av att jobba... Även om jag känner mig rätt trött nu  (då jag fortfarande inte har lyckats ställa tillbaka dygnet helt o sover väll ca 5 timmar de nätter ja ska upp halv sex) så räcker det med en liten powernap senare på dagen sen är man i form igen!  Mycket skönt! :D

I morse vaknade jag dessutom 10 över fem, och för en gångs skull  så gjorde jag det rätta = jag tände lampan, låg och drog ett tag innan ja slutligen gick  upp runt 25 över 5 (annars brukar ja inte ta mig upp förrän 5 i 6 o får stressa i mig frukost och annat som ska göras!). Så jag kunde lugnt äta min frukost framför datorn och läsa lite på aftonbladet och diverse sidor och sedan ha tid till att i lugn och ro borsta tänder och sätta i linser.  Så skulle jag gärna ha det varje morgon, men jag känner mig själv... Sover så länge som möjligt ;)

Ne nu ska ja sätta lite fart .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0