Svansele

Japp, så är man åter i Svansele. Det snöar och det är riktigt juligt ute :) Hur mysigt som helst :D

Har varit en sväng till Norsjö idag och fixat med lite saker, hoppas allt går smärtfritt bara....

Kommer bli en hel del flängandes i veckan då jag planerar att va här till torsdag/fredag, men jag jobbar både tisdag/torsdag så det får bli att "långpendla". Det går bra när det är jul :)

Ska göra lite julgodis ikväll oxå, mys! :)

Nä, hade inte tänkt tillbringa tid vid datorn så.... God jul! =)



Kommentarer
Postat av: anna

haha okej, kan tänka mig det. hoppas på skinande sol på min ;)

2008-12-22 @ 17:56:57
URL: http://annahadarzon.blogg.se/
Postat av: Linda

När du ska till stan och jobba imorrn kan du väl köra förbi hemmansg med och kolla in posten? :)

2008-12-22 @ 20:22:32
URL: http://keya.wordpress.com
Postat av: Anonym

tack för det superfina julkortet :)

hoppas du får en härlig jul me massa fet mat

puess

2008-12-22 @ 22:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0