Typiskt

Är det inte så typiskt att när man väl har fått ett jobb, så ringer de helt plötsligt från andra ställen och vill ha en oxå!? Här har jag gått och sökt vartenda jobb man kan hitta (.. nåja, nästan iaf!) och telefonen har minst sagt varit kall! Tills jag fick detta jobb som personlig assistent.... Och nu vill de ha mig på ett annat ställe (även det som personlig assistent).
Måste fundera om jag ska boka ett möte med dom iallafall, eftersom mitt nuvarande jobb bara är 50% så kanske det finns möjlighet att jobba lite mer...?  Fast ärligt talat så är jag ju lite lat av mig och tycker att 50% är alldelens lagomt jobbigt! ;)

Nåja, får fundera på saken till imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0