Vuxenpoäng!

Hade en riktigt trevlig kväll igår!
Massor med snack och vin och helt plötsligt var klockan halv två! (hur gick det till?) Slapp iaf gå hem då snälla Johan skjussa hem mig. Hade väll halkat ihjäl mig annars! :o


Idag har vi varit o fikat hos Jimmy o Jessica - då Jessica fyllde år tidigare i veckan. Tårta o kakor, mums!! Mamma o Pappa passade på o ta med en gammtv åt mig o hade köpt en sån där "allround-dosa" (ja eller va de nu het). Eftersom jag är så fruktansvärt teknisk har det tagit ett bra tag för mig att få den o fungera + lyckas ställa in alla kanaler rätt på tvn... Men ja, nu några timmar senare så funkar det iaf!! ;D  Poäng till mig!








Kommentarer
Postat av: Yllet

Tack detsamma :D

2008-12-20 @ 16:41:15
URL: http://yllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0