Alla hjärtans dag ...

Ja detta är dagen då man ska visa sin kärlek... Varför kan man inte visa sin kärlek varje dag!?  Fast på nått sätt tycker jag det är klokt att ha denna dagen, för de stackare som faktiskt inte kommer ihåg/hinner/inte kan visa sin kärlek iaf några ggr i veckan(månaden?). 

Iallafall, jag jobbade ju idag. Var och handlade åt en tant, gick tillbaka till kontoret för att hämta lite grejjer innan jag skulle lämna varorna. Jag och M for och lämnade varorna vilket kanske gick på en kvart. När vi kommer tillbaka står ett stort svart "blompaket" vid dörren. Vi tittar på lappen där det står "Jannice Saranghae" .  Snabbt kopplat, självklart var det från underbara Ibbe!  Gud, ja blev så glad att ja nästan börja gråta :) Så chockad ja vart! Skicka blommor till jobbet sådär! Så underbart knäpp han är :D Gissa om hela min eftermiddag blev bra? :)  M blev lite avis ;)

Jag hade köpt en tröja och lite godis o ett kort till Ibbe. Jag fick även en stor söt "miranda-nalle" med trycket "I love you this much" på tröjan. (nallen sitter o sträcker ut armarna) . Så underbar! :)

Ska försöka lägga upp bilderna sen, jag är ju ledig imorrn så då får ja pyssla med det ;) 

Såg nyss Music and Lyrics. Underbart härlig romantisk komedi! Helt perfekt såhär på alla hjärtans dag! :)

Nej nu ska vi se lite mer film och serier.
Ha en underbar dag allihopa! <3

Kommentarer
Postat av: Joel

Åh vilken romantisk en! hihi inte illa alls:)

Dolly Dimples ær en pizza restaurang. Man køper slicebitar och får då ta av flera olika. Skitpraktiskt, då kan man køpa 4 slicebitar och ta av 4 olika pizzor (om det finns framme vill sæga!)

Den gubben va riktigt trist faktiskt :P men nu børjar jag ha hemlængtan.. buhu!!! :(

2008-02-15 @ 13:28:16
URL: http://guralf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0