Bilder från igår!

Idag har ja varit duktig o städat en massa! Är helt slut! ;P 
Men gubben med lägenheten i Enskede ska komma idag och titta på lägenheten så då måste det ju vara fint! Jag har stökat om i hela köket och bytt plats på en hel del så det ska se fint ut (innan kastade vi bara in allt lite hipp som happ och hade verkligen ingen ordning!) och har ställt rosorna jag fick av Ibbe på bordet med lite tända ljus. Mysigt värre! ;) 

Här kommer lite bilder som jag lovade från igår:


Ibbe med tröjan han fick av mig + mirandanallen jag pratade om och en annan söt liten sak :)


Nalle och fina rosor!


Jannice Saranghae - står det på lappen


Jag & Ibbe


Tuffe har krypit igenom handtaget på en kasse. söt!


Lurvas



Nu kommer "gubben" om 30 min så jag ska fixa det sista! :) 
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0