Början på en ny vecka...

Usch va jobbigt det känns!  Två veckor innan man får känna sig ledig igen!
Jag har iaf tagit lite ledigt där runt den 15, så jag får en lång helg. Hoppas dom godkänner det bara.
Våran "chef" har blivit sjukskriven så henne behöver vi inte se röken av förrän om en månad... Oj va synd!! :P

Lördagskvällen hos Ibbes barndomsvän var mkt trevlig. Lagomt mycket folk och alla var trevliga så det var en lyckad kväll. Tror vi kom hem runt halv två :)
Så hela min söndag gick åt till att vara bakis och äta chips i sängen! (Ibbe var lagomt glad över det och sa att det smulade! Jag sa att det gjorde de minsann inte alls de och skulle de vara smulor så fick han gott borsta bort det! Tror du ja orkar sitta uppe vid kanten bara för att äta lite chips? pyttsan! ) 

Sen har det nog egentligen inte hänt nått här... eller jo, vi såg ju en film i helgen "Wedding Daze". Ska försöka komma ihåg o skriva en recension om den. Borde skriva recension om harry Potter boken oxå. Är ju ledig imorrn så får se om ja tar mig för o göra nå vettigt dåra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0