Dagen D och Mat

Japp, idag sa jag äntligen upp mig! Känns så fruktansvärt skönt faktiskt! Kan knappt vänta på att ja får komma därifrån!! :)  Kommer självklart bli tråkigt o lämna min tant :/ Men kan ju inte vara kvar bara för hennes skull heller :/   Ingen av "cheferna" var på jobbet idag så ja fick lov o prata med C istället. Jobbar helg med henne, hon blev inte så glad :(  Inte arg alltså, bara lessen. Vår helggrupp är bäst! <3


Efter jobbet åkte ja in till stan och gick till Busan för lite mat. Det blev jag, Ninni, Yonge o Chippen. Det är ju sista dagen de har restaurangen, eftersom de sålt den. Tråkigt att inte kunna äta där mer, men skönt för både mig o Ibbe ;)  Få se vad Ibbe ska ta sig till hädanefter :) 

Har även hunnit lyssna på melodifestival-låtarna.... LINDAAA BENGTZIIIING!!!! hahah Bästast! Nya partylåten YAHOO

PUSS

Kommentarer
Postat av: Linda

uhj uhj, då kommer jag vara en sån där hemsk människa och hålla tummarna på att ni inte får den så ni komer hiiit!! ;)

2008-03-01 @ 08:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0