Ett tag sen

Nu var det ett tag sen jag skrev!  Har bara inte haft ork eller lust att skriva, och sen har det inte hänt speciellt mycket heller så...

I lördags var vi hos Yonge o Ninni och såg på melodifestivalen. En hel drös med uf'are var där och vi hade hur trevligt som helst. Blev bjudna på mat och vin (vin som jag inte drack eftersom jag jobbade :S ).  Ninni är helt besatt av melodifestivalen (mer än någon annan! haha) och satte sig ½ meter framför tvn och höjde ljudet till max för att överrösta alla andras surr. Alla diggade till Amy Diamonds låt som självklart gick vidare. När Christer Sjögren kom blev det genast allsång, alla sjöng med i hans sköna "I love europe". Alla förutom Ninni såklart. Hon var SÅ arg att han kunde gå vidare ;)  Okej ja tyckte inte låten va speciellt bra men den fick en att bli glad faktiskt haha. Så vi hade lite kul åt Ninni som var så arg och medans Amy sjöng sin låt en gång till (efter hon gått vidare) så sjöng vi andra "I love europe" . Konstigt att ingen fick en flaska i skallen (men det var nära!) .

Söndagen så jobbade jag först, och sen när ja kom hem var det bara att slappa :)  Vi såg film; I am legend och shit vilken grymt bra film! Bästa jag sett på länge! Känns som jag gett upp med att försöka mig på mina recensioner, vet inte vart orken tog vägen!? :) 

Måndag återigen jobb. det är ganska kris på jobbet, för så många har sagt upp sig så vi är 3 man kort, och två av dom på kvällen. Dom är 3 st som jobbar på kväll, 2 varje kväll. Och nu är det bara EN. Ja, gissa om det är kris!? Otrooligt nog har de inte varit på mig än om att jobba extra och lika glad för det är jag :) Tycker synd om C som tar på sig att jobba så mycket extra, fattar inte hur hon orkar! Först jobba sitt vanliga pass 8-16 sen jobba kvällen oxå. det blir ett skönt pass på 8-22 ....  och hon jobbade 3 sånna pass förra veckan. Jag hoppas hon säger nej denna vecka annars går hon väll under :S Yonge kom förbi oxå och hämtade en mus (då han slagit sönder sin egen). Inte ofta han är o hälsar på :P Dock klarar han inte mer än 15 minuter innan han blir alldelens igensvälld av mina katter :S  Såg även en film; Crank tror ja den hette. Skum rolig action. Finns inga ord som förklarar filmen men den är helt klart värd att se! har aldrig sett nått liknande! haha

Idag har jag oxå bara tagit det lugnt :) Jag har varit och handlat nödvändiga saker som mjölk och bröd och sen har jag diskat och städat toaletten till högt poppande musik! ;)   Har hunnit med mina två avsnitt av Days of our lives och även två avsnitt av "sjukhuset".  Ibbe jobbar till 19 ikväll så jag är ensam ett tag till :)

Vi har messat killen med lägenhet i Enskede oxå. Han ska komma och titta på vår lgh på fredag. Blir spännande att se vad han tycker! Dock har jag inte beslutat än om flytt eller inte. Har rådfrågat många men fortfarande så blir jag inte riktigt klok på hur jag ska göra hehe .  Känns som att jag bara sitter och väntar nu på ett tecken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0