Lillebror till Norge

Imorgon åker min lillebror ( o hans tjej och några av deras kompisar) till Norge och blir borta i 6 månader (om allt går som de tänkt sig) .
Vad konstigt det känns! Jag bor inte ens nära dom längre, och alltså träffas vi inte speciellt ofta! Men ändå kommer det nog känns jättekonstigt att han inte finns där hemma när ja väl kommer hem!
Hoppas allt går bra för er - Joel o Sandra!

Jag och Ibbe ska nu iväg till en barndomsvän till honom. De träffas inte speciellt ofta, men nu har han fyllt år så vi ska dit på "kalas" ;)  Blir trevligt att träffa en vän som ibbe har haft ända sen han var liten :)

För övrigt så var vi och kollade på en lägenhet idag, i Farsta. Jag visste dock att planlösningen inte skulle vara bra (då jag har varit i precis ens ån lägenhet innan). men Ibbe trodde inte riktigt på mig, så vi for iallafall och kollade. Synd att den inte var bättre för gubben var redo att skriva papper samma dag :P

Nej, nu måste vi börja klä oss. Ha en trevlig lördagskväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0