Lite bättre

Jippi! Halsen känns bättre! Kunde för första natten på länge sova utan att vakna av mina hostattacker!!! :D
Det är tur att det hjälper o vila :) När man är ensam hemma så pratar man ju inte speciellt mycket med nån eller så, så halsen käändes ganska okej igår. Men så ringde Ninni och direkt ja började prata med henne så började ja hosta och halsen blev alldelens torr! :S Så nu försöker ja va tyst så mycket som möjligt, skönast för halsen så :)


Måste säga att ja har hunnit se väldigt mycket serier på sista tiden. Tankade hem hela säson 9 av top model. SÅÅ BRAA!! :D  Vinnaren blev inte den jag ville att det skulle bli :S

De tre finalisterna var Saleisha, Chantal och Jenah och detta är deras "covergirl-bild" . Alltså det sista de tar innan sista utslagningen.


    Jenah
   
image102



Saleisha


image104



Chantal


image106


                                

                                                                                 

Gissa vem jag ville skulle vinna!

Är det någon där hemma som inte vill att ja ska avslöja vinnaren så säg till, så ja inte råkar avslöja vem som åker ut härnäst osv :)  Har många bilder som jag vill visa, speciellt på en av personerna :) Så grymt fina bilder ena tjejen tar!!


Eh, tråkigt inlägg de här blev! Skitsamma :)

puss
          
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0