Lördag

Lördag
I går var jag, (trott eller ej!) ute och gick en promenad! Var borta en hel timma! Det var iofs inte riktigt min mening, men jag råkade gå åt fel håll när jag trodde ja va på väg tillbaka så va jag inte alls det utan gick bort från älvsjö haha. Så jag hamnade långt borta vid en sjö ;)


                                     
Vi var även iväg på Dollys saloon och åt mat. Tanken var att vi skulle dit och äta med Yonge o Ninni, men Yonge hade blivit sjuk så vi åkte själv.
 
image94

Menyn var som ni ser rätt så stor! haha. Miljön var jättemysig, kändes precis som att man satt på ett cowboyhak :)

        
 
Jag åt något som hette "Holy Cow" vilket var en 200 g biff med massa konstiga såser till.
Ibbe åt nått som hette "Cowboys Dinner" som ni ser var det rätt mycket! 200 g entrecote och spare ribs och även han en massa konstiga såser!


Maten var god och kryddig o servicen mkt bra.Priserna var helt okej, och man behövde verkligen inte gå hem hungrig iaf.               Helt klart värt ett andra besök!

 -------------------------------------------------------------------------------

Melodifestivalen!

Fattar ni hur glad ja blev att inte Carola gick vidare till final! Såg ni hur chockad hon blev!? För en gångs skull röstade svt-tittarna helt rätt och skickade vidare dom två bästa låtarna! Rongedals låt knäckte och fastnade i skallen med en gång. Sanna Nielsens röst är så mycket bättre än carolas. Ja det kunde inte ha blivit bättre! :D





Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker likadant... bra att diviga carola inte gick direkt till final. Carola och Andreas sjunger inte bra tillsammnas och deras låt var inte nått speciell heller. Gillade Sannas låt och tvillingarnas låt var härligt medryckande.

2008-02-17 @ 15:37:42
Postat av: Linda

Haha förstod att du skulle bli glad "Nån som är för mycket, ja men typ som Carola" :p Ja det är redan på söndag det är utställningsdax, så kul! :) Men du vad är det jag läser, inte har du väl börjat tveka om att flytta hit igen?! :S Snälla kooooom!

2008-02-18 @ 12:58:52
Postat av: Joel

Åhhh så fruktansvært gott det dær såg ut!!! PLIIS!! GIVE ME!!:) Sånt dær ær skitdyrt hær men jag vill ha!! NUUU!! skicka på posten!! hihi:D

2008-02-19 @ 11:36:07
URL: http://guralf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0