Lugn dag

Ja idag var det sista dagen på min "semester" ... Känns fruktansvärt att ens tänka tanken på att jobba imorron. Får typ kramp i magen av att tänka på det! :o  Men nu är det inte långt kvar, snart är jag borta därifrån!! :)

Jag håller nog på att bli sjuk däremot. Har haft jätteont i halsen nu två dagar i rad. har knappt kunnat sova på natten för jag har hostat och slemmat så ja knappt kunnat andas! Dricker vatten i sinne men inte blir det bättre för det ! :S   Känns inte som jag har feber än iaf, men det känns lite typiskt att bli sjuk när man väl är ledig :/  Och skulle ja nu bli sjuk till imorgon så skulle dom knappast tro på mig haha. Sjuk just efter semester? Jo sure! ;/

Har inte orkat göra ett dyft idag pga halsen och tröttheten i kroppen, så jag har sett 3 avsnitt av serien "It started with a Kiss" (ISWAK). En thailänsk serie hahah. Fast killen där är bara sååå läcker ! mums! haha ;) Enbart därför ja ser den, för ja ha sett 7 avsnitt nu o vet inte om den verkar alltför bra ! hihi

Ehh annars då... Jo, vi har nu även bokat hotell till vår tripp till Barcelona i April. Så nu har vi både boende och flyg :) skönt :D  längtar sååå mycket! ihihi :D

Måste börja sätta mig ner och söka jobb oxå! :S Jag är så lat ibland! :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0