Ont, det gör ont ....

image98

Jag känner mig som prosit nu. Har väll nyst ett tiotal ggr sen jag klev upp i morse, undrar om snoret är på väg att komma?  Börjar även få feber, termometern stod på 37.3 i morse och för mig är det feber (har ca 35.8-36.3 i vanliga fall). Så jag valde att stanna hemma idag så jag förhoppningsvis blir frisk snart och inte smittar ner alla gamlingar och arbetskamrater ^^

Kan inte sova heller! Har väll sovt drygt 2 timmar eller nått i natt! Drack te igårkväll för att lindra halsen men det hjälpte ca 10 minuter innan hostningarna och halsen var igång igen.... Eftersom det blir en stoor mängd vätska ja dricker (för att lindra halsen) så behövde ja även gå på toa typ 5 ggr i natt, och efter varje gång jag varit upp tog det mins en timma innan jag somnade igen... och när jag väl somnat så vaknade jag efter 10 minuter av en enorm hostattack så ja nästan inte kunde andas... 

Fy bubblan va jobbigt det här var! Har aldrig haft nått liknande i halsen alltså. Det gör ont konstant! Värker och skäver i hela halsen, inte bara då jag sväljer utan hela tiden!  Allt jag försöker lindrar bara just för stunden. Värker upp över käkarna och örona och huvudet ska vi inte prata om... 

Ska bara vara hemma i helgen och hoppas på att jag frisknar till. Annars måste jag gå till farbror doktor. Funderade nästan på att gå dit idag, men då tycker dom väll att man är "fjompig". Måste låta det gå en vecka iallafall innan jag besöker dem...  Men jag hoppas det blir bättre så jag får sova snart!  Är helt utmattad! :/

Nu ska jag lägga mig och se på Days .

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Joel

Men hujeda mig!! Det ær en riktig sjuktid nu! alla ær typ sjuka. Jag har varit himla snorig och så ett tag, alla barn ær snoriga och allt!! fytusan!! Hoppas du blir frisk snart:)

Ja tyckte ni ska komma å hælsa på oss i Tromsø nångång:D

2008-02-23 @ 14:50:15
URL: http://guralf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0