Skaparlust

Förut så scrappade jag väldigt mycket. Det är nog bland det roligaste som finns! tyvärr är alla mina foton och saker nerpackade i kartonger o källaren tills vi hittar en lägenhet men det hindrar mig inte från att ha hittat en underbar blogg av en som visar sina alster.  Jag älskar hennes lo:s och jag verkligen längtar efter en stor lägenhet så jag kan börja igen (har väll lite mer än 1000 kort jag egentligen borde sätta in i album :o ) !

Kolla in hennes blogg, mettka.blogg.se

På hennes blogg finns även en länk till en underbar sida skaparlusten.se/  som jag tycker att du borde besöka mamma. Kolla i rukbriken "blogg" där fanns massvis med sköna lo:s och massvis med idéer!

titta och njut! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för tipset....vilka härliga sidor, hittar massor av tips och idéer.

2008-02-06 @ 19:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0